Värskelt uuendatud mudelivalik tõi Hyundai Motorile Euroopas läbi aegade parima müügiaasta

  • Aastas registreeritud sõidukite arv kasvas 10,9%, ületades turu keskmist.
  • 2015. aastal uuenes tervelt 80% mudelivalikust, tagades müügimahu märgatava kasvu.
  • Head väljavaated 2016. aastaks: ees on paljutõotav müügiaasta Euroopa värskeima tooteportfelliga.

Vastavalt Euroopa autotootjate ühenduse ACEA poolt avaldatud andmetele saavutas Hyundai Motor 2015. aastal uue müügirekordi – Euroopas registreeriti mullu tervelt 470 130 uut Hyundai sõidukit. Tänu ulatuslikule mudelite uuendusprogrammile kasvas ettevõtte müügimaht võrreldes eelmise aastaga 10,9%, kindlustades sellega autotootja turuosaks 3,3%.

 

Aasta viimases kvartalis suurendas hüppeliselt müüginumbreid värskelt lansseeritud uus Tucson. Sellised uued mudelid nagu i20 Coupe ja i30 Turbo äratasid samal ajal huvi klientides, kel isiklik kokkupuude selle automargiga seni veel puudus. Nõudlust Hyundai sõiduautode järele aitasid kasvatada ka populaarsete mudelite i30 ja i40 värskenduskuuri läbinud versioonid. Kokku uuendas Hyundai 2015. aasta jooksul tervelt 80% kogu oma mudelivalikust.

 


Prognoosid 2016. aastaks on positiivsed, kuna see on esimene täispikk müügiaasta mitmetele uutele ja värskendatud mudelitele. Oma potentsiaali on eriti hästi näidanud täiesti uus Tucson: kuigi see kompaktne linnamaastur saabus müügile alles septembrikuus, kerkis selle tellimuste arv aasta lõpuks juba rohkem kui 85 000 autoni. Uus i20 Active laiendab crossoverite ja linnamaasturite mudelivalikut veelgi ning täiendab i20 mudeliperekonda uue 1,0-liitrise T-GDI mootoriga.

 


Hyundai tootevaliku laiendamine jätkub uute mudelitega uutes segmentides, alustades innovaatilisest mudelist IONIQ, mille kohta avaldati eelinfo selle kuu alguses enne mudeli esmaesitlust Genfi autonäitusel 2016. aasta märtsis. See on ainulaadne sõiduk kogu tööstusharus, olles ainus auto, millest on saadaval kolm eri tüüpi jõuallikaga versiooni: tavahübriid, pistikust laetav hübriid ja täiselektriline versioon.
Thomas A. Schmid, Hyundai Motor Europe’i tegevjuht ütles: “Kasvaval Euroopa uute autode turul on Hyundai ületanud autotööstuse trende ning jõudnud oma müügitulemustega rekordkõrgustesse. Sellise müügiedu aluseks on klientide nõudlus meie pidevalt laieneva mudelivaliku järele ning sama hoogsalt astume me ka 2016. aastasse. Sel aastal püüdleme me veelgi positiivsemate tulemuste poole, sest meie värskeim tooteportfell Euroopas meelitab Hyundai automargi juurde üha enam uusi kliente.”

 


 

Закрыть

Loading ...
Наш сайт использует файлы cookie. Используя сайт, вы соглашаетесь на использование файлов cookie. Смотрите далее
Закрыть
Закрыть