Üle kuue kuu saime taas MM-karusselli peale hüpata ning punktidele võistelda. Juba see iseenesest oli eriline. Asjaolu, et saime seda teha enda kodumaal, muutis ralli ekstra oluliseks.
Hoolimata asjaolust, et COVID-19 tõttu ei pääsenud kõik soovijad raja äärde, oli igal hetkel kaasmaalaste kaasaelamist tunda. Eriti lahe oli paljusid inimesi ülesõitudel plakatite ning lippudega lehvitamas näha. Aitäh kõigile, kes tulid!
See, et Eesti rallifännid tasemel on, ei ole kellelegi kindlasti uudis. Kuid eriti tooksin ma seekord fännide puhul esile asjaolu, et kõik suhtusid rallikorraldajate ning terviseameti reeglitesse täie tõsidusega ning hoidsid sõitjatega distantsi nagu oli palutud.
Üks väga tervitatav muudatus oli ka see, et ajakirjanikud ei olnud igal sammul meie privaatsfääris. Ütleme nii, et päris mõnus oli segamatult ainult oma tööle ja tulemusele keskenduda ilma pidevalt oma tundeid lahkamata.
Ralli on suuresti detailides kinni. Selleks, et lõpptulemus oleks maksimaalselt hea, mängivad väga paljud asjad olulist rolli. Üheks selliseks detailiks on võistlusauto kaal, mis peab ideaalis olema võimalikult lubatud miinimumi lähedal, milleks on koos sõitjatega 1350 kg. Otsustasin juba paar nädalat enne rallit, et võtan selle tarbeks ette kaalulangetuse. Eesmärgiks oli 6 kg enda kehakaalust alla võtta. Judo aegadel oli kaalulangetus enne võistlusi täiesti tavaline praktika, seega oli päris huvitav vanade aegade taustal taaskord selline projekt ette võtta ning päevas vähemalt 20 korda kaalu peal käia J Sain eesmärgi täitmisega kenasti hakkama, küll läbi raskuste, aga sain hakkama.
Ralli ise oli otsast lõpuni päris ärev ja pingeline. Paljuski ootamatud rehviprobleemid tekitasid omajagu peavalu ning muutsid ralli kulgu. Lõpp hea, kõik hea - võitsime ajaloolise 600. WRC etapi, esimese WRC Rally Estonia ja olime esmakordselt MM-poodiumi kõrgeimal astmel Hyundai i20-ga.
Meie töö läheb aga kohe täistuuridel edasi ning juba oleme teel Kreeka suunas, et Türgi ralliks valmistuda.