Hyundai põhiväärtused

Hyundai soovib olla enamat kui tavaline autotootja. Oleme kliendi eluaegne partner, ehitades koos üles paremat tulevikku.
 

Hyundai põhiväärtus nr 1 - KLIENT

KLIENT

Hyundai edendab kliendist juhinduvat ettevõtluskultuuri, pakkudes meie klientidele keskenduvate väärtuste kaudu parimat kvaliteeti ja laitmatut teenindust.

 

Hyundai põhiväärtus nr 2 - VÄLJAKUTSE

VÄLJAKUTSE

Hyundai kasutab ära iga võimalust enesele väljakutsete esitamiseks, tehes eesmärkide nimel tööd tohutu entusiasmi ja leidlikkusega.

 

Hyundai põhiväärtus nr 3 - KOOSTÖÖ

KOOSTÖÖ

Hyundai pidev suhtlus ja koostöö oma äripartneritega loob läheduse, mis võimaldab ära kasutada tekkivaid sünergiaid.

 

Hyundai põhiväärtus nr 4 - INIMESED

INIMESED

Hyundai usub, et organisatsiooni tulevik peitub selle üksikute liikmete südametes ja võimekuses, ning aitab neil oma potentsiaali arendada, luues ettevõttekultuuri, milles austatakse andekust.

 

Hyundai põhiväärtus nr 5 - GLOBAALSUS

GLOBAALSUS

Hyundai austab kultuuride ja kommete mitmekesisust, soovides olla maailma parim selles, mida me teeme, ja olla ettevõttena ülemaailmselt austatud maailmakodanik.

 

Sulge

Loading ...
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Kasutades veebilehte, nõustute küpsiste kasutamisega. Vaata täpsemalt
Sulge
Sulge