Topauto / Uued autod / Automargid / Hyundai / Hyundai ix35

 

Uuenenud Hyundai ix35  võib uhkust tunda mitmete tehnoloogiliste ja mehaaniliste uuenduste üle, mis muudavad sella auto Euroopa autoostjate jaoks endisest veelgi atraktiivsemaks.

 

Uus bensiinimootor ja ülejäänud senisest ökonoomsemad jõuallikad ning lisatud varustus teevad uue mudeli eelmisest märksa täiuslikumaks, mitmed uuendused rooli- ja vedrustussüsteemis parandavad aga tuntavalt auto sõiduomadusi.

 

Tule ja proovi ise järele.

 

Disain

Uus ix35 jätab ühtaegu nii sportlikult jõulise kui elegantselt lõõgastunud mulje. Pilku püüavad  Hyundaile iseloomulik kuusnurkne iluvõre ja täiendavalt viimistletud esituled koos LED päeva- ja ääretuledega. Lisaks stiilsed valuveljed ja see populaarne linnamaastur ongi sõiduks valmis.

 

Sõidu ajal on Hyundai ix35 Sulle ustavaks abiliseks  kontrollides sõiduki stabiilsust  ja  rehvirõhku ning  hoides ühtlast kiirust. Tänu vihmasensorile rakenduvad tuuleklaasi puhastid  automaatselt  ja sõidutulede automaatne lülitumine vastavalt valguse tugevusele tagab Sulle alati hea nähtavuse.

 

Milline võiks olla Sinu unelmate auto… Auto, mis ainuüksi ei sõidutaks Sind ühest paigast teise, vaid oleks samas ka pilkupüüdev ja täidaks Sind rahulolu ja uhkustundega. Stiilne ja sarmikas ix35 on sportlikult jõuline, jättes samaaegselt viimistletud ja lõdvestunud mulje.

 

Mugavus

Uus ix35 rõõmustab oma ostjaid terve rea uuendustega, mis üheskoos parandavad auto sõidudünaamikat.

Roolisüsteem on nüüd kiirem, tagades vahetuma reageerimise juhi tegevusele, ning roolivõimendis on parema tagasiside andmiseks rakendatud täiustatud juhtimisloogikat.  Pehmem esivedrustuse aluskonstruktsioon vähendab müra ja vibratsiooni, parandades nii juhi kui ka kaassõitjate sõidumugavust.

 

Uus ix35 on varustatud Hyundai FLEX STEER-roolimissüsteemiga, mis kuulub C-klassi SUV-mudeli varustusse esmakordselt.  Kolm roolimisrežiimi – Normal, Comfort ja Sport – lasevad autojuhil muuta roolivõimendi mõju roolikeeramisele ning saadavat tagasisidet vastavalt oma eelistustele ja hetke sõidutingimustele.

 

Uue ix35 salongis on istmekatete ja ukse sisekülje ülaosa jaoks kasutatud endisest parema kvaliteediga materjale, armatuurlaua ventilatsiooniavasid ümbritsevad kroomliistud, eesmised topsihoidikud on saanud valgustuse ning toonitud riba esiklaasil annab sellele visuaalselt värskema ilme.

 

Pakirumi maht on 465 l, mida on võimalik suurendada kuni 1436 liitrini kui tagaiste kokku klappida.

 

Mootorid

Hyundai ix35 mudelivalik on saanud täiesti uue 2,0 l bensiinimootori. Tegemist on ülitõhusa 2,0-liitrise otsesissepritsega GDI-bensiinimootoriga „Nu”.  Uus jõuallikas, mis on välja töötatud Hyundai arenduskeskuses Saksamaal, pakub eelkäijast rohkem võimsust ja pöördemomenti - vastavalt 122kW/166 hj ja 205 Nm. Valikus on ka 1,6 l GDI  bensiinimootor, mille võimsuseks on 99 kW.

 

Valikus on ka kolm diiselmootorit: 1,7 l (85 kW) ja 2,0 l mootor võimsusega kas 100 kW või 135 kW.  Mõlemad 2,0 l diiselmootorid on varustatud heitgaaside madalrõhu-ringlussüsteemiga (LP-EGR), mille abil saavad heitgaasid endisest puhtamaks.

 

Esiveolised ix35 mudelid (1,6 GDI ja 1,7 CRDi ) on varustatud kuuekäigulise manuaalkäigukastiga. Nelikveolised mudelid (2,0 GDI ja 2,0 CRDi  on saadaval ka kuuekäigulise automaatkäigukastiga.

 

Turvalisus

Hyundai ix35 sai Euro NCAPi kokkupõrketestides hindeks maksimaalsed 5 tärni ning saavutas laste sõiduohutuse kategoorias oma segmendi parima punktisumma. Selle tulemusega kuulub Hyundai ix35 vaieldamatult kõige turvalisemate autode klassi.

 

Ohutu sõidu eest hoolitseb mitmekülgne turvavarustus: mudeli põhivarustusse kuulub näiteks stabiilsuskontrolli süsteem (ESC) koos veojõu kontrollsüsteemiga, mitteblokeeruvad pidurid (ABS) koos elektroonilise pidurdusjõu jaotussüsteemiga, kuus turvapatja ning aktiivpeatoed ja eelpingutiga turvavööd esiistmetel. Hädapidurivõimendi (BAS) suudab tuvastada avariipidurdamise ja tagab võimalikult lühikese pidurdusteekonna. ix35-mudelitel on olemas ka avariipidurdussignaal (ESS), mis hoiatab tagasõitjaid äkkpidurdamise korral vilkuvate pidurituledega.

 

ix35 stabiilsuskontrolli süsteemi (ESC) funktsioonid:

 

  • Nõlvaltstardiabi (HAC) -  Lihtsustab liikumise alustamist ülesmäge kallakul, säilitades pidurirõhku veel 2 sekundit pärast piduripedaali vabastamist.
  • Mägipidur (DBC) - Hoiab järskudel laskumistel ühtlast sõidukiirust (8 km/h). Sisse- ja väljalülitamiseks on armatuurlaual eraldi lüliti. Mägipidur töötab eeldusel, et auto liigub kiirusega 2–35 km/h ja laskumiskalle on suurem kui 4,5°.

 

Esindused

Sulge

Sündmuse info

...
Sulge

Loading ...

Kasutame küpsiseid, et pakkuda asjakohasemat sisu ning muuta veebilehe külastamine mugavamaks ja lihtsamaks.
Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.