Soovin proovisõitu
Kiirendus: 0-100 km/h 3,4 sek
Elektrimootorite koguvõimsus 650 hj
Loodud silmapaistvaks soorituseks
Toores jõud ja mugavus käsikäes
Ülevaade
IONIQ 5 N eelmüük on alanud. Mudel tarnitakse esmalt eeltellimuse teinud klientidele. Mudel on saadaval piiratud koguses.
Naudi iga rooli taga veedetud hetke
Oma uute tehnoloogiate ja kõrgtasemel võidusõiduvõimekusega esindab Hyundai IONIQ 5 N uut juhikesksete ja sportlike elektrisõidukite segmenti.
Kurvides kihutajaAutoralli maailmameistrivõistlustest inspireerituna on IONIQ 5 N varustatud integreeritud ja tugevdatud veotelgedega nii ees kui taga, et taluda paremini elektrimootorite jõulisemat pöördemomenti, vähendades samal ajal vedrustamata massi. |
Igapäeva sportautoReguleeri vedrustuse jäikust, naudi istumist kergetel korvistmetel ja kuula tipptasemel suutlikkuse magusaid hääli. IONIQ 5 N puhul pole see kunagi lihtsalt sõitmine, vaid võimalus oma elu põnevamaks muuta. |
Võidusõiduks valmisVõistlusrajal toetavad sind mitmed sõidurõõmu suurendavad tehnoloogiad: Hyundai kõige võimsam pidurisüsteem, spetsiaalsed N-režiimid aku temperatuuri seadistamiseks ja rallisõiduks ning eriti tõhus jahutussüsteem. |
Vajuta pedaali ja tunne, kuidas hoog kasvab
Tee igapäevaelu põnevamaks.
|
Drifti nagu proff
Unistad driftimisest? Et saaksid oma unistused teoks teha, töötasime välja spetsiaalse sõidurežiimi – N Drift Optimizer. Selle driftimistehnoloogia abil saab igaüks driftida nagu tõeline proff. Hoiatus: pärast seda ei suuda sa veel kaua naeratamist lõpetada. |
Kuula tipptasemel suutlikkuse magusaid hääli
Vajuta põhja, et paremini kuulda! IONIQ 5 N reageerib dünaamiliselt sinu sõidule vastavalt liikumiskiirusele ja pedaali asendile.
Suurepärane laadimisvõimsus
Elektriautot IONIQ 5 N saab laadida 800 V ja 400 V pingega ning vahelduvvooluga. Tänu auto kui laadija (Vehicle-to-Load – V2L) tehnoloogiale saad laadida või varustada toitevooluga mis tahes elektriseadmeid võimsusega kuni 3,6 kW, kasutades autosisest 230 V voolupesa. |
Sõida julgelt
Naudi maksimaalset ohutust ja mugavust, mille tagavad kõige edumeelsemad turva- ja juhiabisüsteemid. |
5 aastat garantiid läbisõidupiiranguta
Naudi rahuliku südamega sõitu, sest sinu auto põhivarustusse kuulub üks parimaid garantiisid kogu tööstusharus.
Disain
Loodud silmapaistvaks soorituseks
Puhta disainiga IONIQ 5 N mõjub elektriautode seas väga värskelt, rõhutades keerukate vormide asemel selgeid jooni ja minimalistlikke struktuure, mida täiendavad suutlikkust parandavad disainielemendid. Tulemuseks on täiuslik tasakaal toore jõu ja enesekindla hoiaku vahel.
Suutlikkust parandavad disainielemendid
IONIQ 5 N on varustatud paljude suutlikkust parandavate disainielementidega, mh tiivakujulise tagaspoileriga ja jahutamist tõhustava täiendava eesmise aktiivõhuklapiga. |
Esiosa
Kuna radiaatorivõret pole vaja, ehib auto esiosa funktsionaalsel võrgul asuv N-graafika, mida täiendavad õhkkardin ja aktiivõhuklapid. Spoiler kaitseraua alaservas rõhutab auto madalat tee külge liibuvat hoiakut. |
Profiil
Üle musta esikaitseraua alaosa jooksev erk punakasoranž aktsentjoon on elektriliste N-mudelite eritunnuseks. See jätkub küljekarpide laienditel, rõhutades auto võistlusvalmis iseloomu. |
Tagaosa
Tagaluugil asuv tiivakujuline N-spoiler hoolitseb koos punakasoranžide aktsentidega tagadifuusori ja õhu väljalaskeavadega auto optimaalse aerodünaamika eest. |
Võrdle omavahel mudeleid IONIQ 5, mis valiti 2022. aastal maailma aasta autoks, ja IONIQ 5 N, mille BBC TopGear.com valis aasta autoks 2023. aastal.
Kõrgtehnoloogilisest autospordist inspireeritud kokpit
Juhikeskses kokpitis on saavutatud suurepärane tasakaal tänapäevase kodutunde ja adrenaliinitaset tõstva sooritusvõime vahel. Iga detail on loodud vaid üht eesmärki silmas pidades – muuta iga sinu sõit põnevaks ja meelierutavaks elamuseks.
Sportlikud korvistmed
Võta istet meie parimatel kohtadel – valgustatud N-logoga N-korvistmetel. |
Optimeeritud disainiga sportpedaalid
IONIQ 5 N pedaalid tagavad tänu optimeeritud kujundusele parema kontakti sportliku sõidu ajal – driftimise, ülejuhitavuse ja hoogsa külglibisemise korral, vähendades jalgade libisemisohtu, kui üht pedaali vajutatakse vasaku ja teist parema jalaga. |
Võidusõiduks kohandatud keskkonsool
Põlvi kaitsva polstri ja sääretoega keskkonsool kaitseb võidusõidu ajal juhi jalgu ning pakub tänu oma jäigemale ehitusele ka paremat tuge. Igapäevasõitude ajal lisavad aga mugavust liugkäetugi, C-tüüpi USB-pesa, juhtmevaba laadija ja topsihoidjad. |
Värvid ja materjalid
-
Mattvärvi hooldamine
Automaatpesu on keelatud
Pöörlevate harjadega automaatpesu ei tohi kasutada, kuna see võib värvkatet kahjustada.
Aurupesu on keelatud
Kõrge temperatuuriga aurupesu võib põhjustada õli kleepumist auto välispinnale ja jätta sinna raskesti eemaldatavad plekid.
Autot pestes ei tohiks kasutada vaha sisaldavat pesuvahendit.
Ära kasuta abrasiiv- ja puhastusaineid ega poleerimisvahendeid. Kui värvkatet on kogemata vahatatud, eemalda vahakiht otsekohe silikooni eemaldiga; tõrva või pigi eemaldamiseks kasuta pigieemaldusvahendit. Kuid jälgi, et sa ei avaldaks värvkattele liiga tugevat survet.
Professionaalne käsipesu on lubatud
Kasuta autot pestes pehmet riidelappi (näiteks mikrokiust riiet või pehmet švammi) ja kuivata mikrokiust rätikuga.
Autot pestes ei tohiks kasutada vaha sisaldavat pesuvahendit.
Kui sõiduk on väga määrdunud (liiv, pori, tolm, saasteained, jne.), tuleb sõidukilt enne pesu suurem mustus veega maha pesta!Kleebised
Kleebised kahjustavad sinu sõiduki värvkatet! Sõidukiparkide omanikel soovitame kleebised paigaldada akendele.
Värviparandus
Mattvärvi kahjustusi parandada ei ole võimalik; vigastuste korral tuleb üle värvida kogu keredetail.
Säästvatest materjalidest IONIQ 5 N
Vaata, milliseid ümbertöödeldud materjale on IONIQ 5 N valmistamiseks kasutatud. |
Ringlussevõetud rehvide pigmenti sisaldav värv
IONIQ 5 N valmistamiseks on kasutatud laialdaselt säästvaid materjale. Näiteks uksekäepidemetes, ventilatsiooniavade võredes, roolis ja keskkonsooli külgliistudes on kasutatud ringlussevõetud rehvidest saadud pigmenti sisaldavat värvi. |
100% taaskasutatav plastpaber
Vaata hoolikalt uste sisekülje dekoordetaile ja näed 100% taaskasutatavat plastpaberit. Sellel on samasugune kerge tekstuur kui traditsioonilisel Korea paberil, kuid see on valmistatud suure tihedusega polüetüleenist. |
Omadused
Parem kontroll, rohkem mugavusi ja sidelahendusi
Esmaklassilise sooritusvõime ja nutitehnoloogia elegantne kombinatsioon – see sportlik täiselektriline keskmise suurusklassi CUV on täis nii juhi kui ka reisijate jaoks loodud uuendusi, mille eesmärgiks on parandada sõidukogemust, mugavust ja ühendusvõimalusi.
Täisdigitaalne 12,3-tolline näidikuplokk
Kristallselge pildiga 12,3-tolline näidikuplokk näitab sõidukiirust, aku laetuse taset ja muud vajalikku teavet seal, kus seda kõige paremini näed: otse keskel, täpselt sinu ees. |
12,3-tolline puutetundlik ekraan
Naudi lihtsat juurdepääsu kõikidele ühendusfunktsioonidele ja sportlikele N-seadistustele teabe- ja meelelahutussüsteemi 12,3-tollise puuteekraani kaudu. Puhta ja modernse ilmega ekraanil saad soovitud valiku teha vaid kerge sõrmepuudutusega. |
Lae kogu oma varustust mugavalt oma autoga
IONIQ 5 N toetab säästvat elektromobiilset elustiili oma auto kui laadija (V2L) funktsiooniga, mis laseb kasutada või laadida mis tahes elektriseadmeid, nt elektrijalgrattaid, -tõukerattaid või matkavarustust – nii sõidu ajal kui ka koha peal.
Suurepärane laadimisvõimsus
IONIQ 5 N on varustatud uudse ülikiiret laadimist võimaldava 800 V akusüsteemiga, mida saab laadida ka 400 V pingega ning vahelduvvooluga. |
Telefoni juhtmevaba laadimine
Keskkonsoolis asuval juhtmevabal telefoni kiirlaadijal on ohutust lisav jahutusfunktsioon, mis ei lase nutitelefonil laadimise ajal üle kuumeneda. |
Ühendatud just nii, nagu sina tahad
Bluelink®-i ühendatud sõidukiteenused võimaldavad sul juhtida oma auto funktsioone otse enda nutitelefonist. Ja kõik tarkvarauuendused on nüüd kättesaadavad sulle sobival ajal ja kohas.
Pea oma autoga sidet telefoni teel
Bluelink hoiab sind nutitelefoni rakenduse või puuteekraani vahendusel oma autoga alati ühenduses – nii sõidu ajal kui ka enne või pärast sõitu. Kontrolli näiteks auto seisundit või kasuta muid teenuseid. |
Kasuta auto võtme asemel oma telefoni
Hyundai digivõti laseb sul auto uksed lukustada ja lukust avada oma nutitelefoniga. Seejärel võid selle taskusse pista, rooli taha istuda ja auto ühe nupuvajutusega käivitada. |
BOSE Premium Sound-helisüsteem
Oma kaheksa tippklassi kõlariga, mis on häälestatud heli täiuslikuks taasesituseks, pakub see kontserdiväärilisi muusikaelamusi. |
Võimas jõud on ühendatud nutikate mugavustega
See, et N tähistab keskendumist võimsusele ja suutlikkusele, ei tähenda, et sa ei võiks sõidu ajal täielikku mugavust nautida. Oma paljude nutikate mugavusfunktsioonidega on IONIQ 5 N tõepoolest suurepärane igapäeva sportauto.
Meeldivalt jahe või mõnusalt soe
Automaatne kahetsooniline kliimaseade võimaldab juhil ja ees istuval kaassõitjal reguleerida temperatuuri kummalgi salongipoolel eraldi. Tagaistujate jaoks on täiendavad ventilatsiooniavad olemas ka auto tagaosas. Tänu soojuspumbale saab kliimaseadet kasutada kõrgepingeakut tühjendamata. |
Läbipaistev katus
Valikvarustusena pakutav mitteavatav klaasist panoraamkatus muudab õhkkonna autos veelgi helgemaks ja avaramaks. Ning piisab vaid nupuvajutusest, et elektriline päikesevari sulguks, kui soovid palavatel suvepäevadel kaitset kõrvetava päikese eest. |
Iseavanev elektriline tagaluuk
Tagaluuk läheb ise lahti, kui auto on tuvastanud, et võti on 3 sekundit piisavalt lähedal olnud – see on eriti praktiline, kui tuled poest ja mõlemad käed on asju täis. |
Igakülgne ohutus – iga päev ja igas olukorras
Hyundai IONIQ 5 N on varustatud tipptasemel edumeelsete turva- ja juhiabisüsteemiga, Hyundai Smart Sense, et tunneksid end alati kindlalt ja kaitstult.
Hea nähtavus parandab sõiduohutust
Täisvaatemonitor näitab sulle auto ümbruse 360-kraadist vaadet, muutes manööverdamise kitsastes kohtades lihtsamaks ja ohutumaks. |
-
2. taseme isejuhtimine
Oma kiirteesõidu abisüsteemiga HDA 2* annab IONIQ 5 N juhi käsutusse 2. taseme isejuhtimistehnoloogia, mis reguleerib automaatselt sõidukiirust ja pikivahet ning aitab juhti sõiduraja vahetamisel.
* Valikvarustus. Süsteem töötab ainult maanteedel ja kiirteedel, võttes arvesse kaardirakendusse salvestatud teede andmeid, mitte liikumiskiirust. Selles, milline tee loetakse rahvusvaheliselt maanteeks või kiirteeks, võib eri riikides esineda erinevusi.
-
Kaugjuhitav iseparkimissüsteem
IONIQ 5 N suudab end ise ära parkida mitmel eri viisil: teega paralleelselt, diagonaalselt või risti. Lisaks suudab auto ise parkimiskohale tagurdada ja sealt siis uuesti välja sõita. Sina seisad lihtsalt veidi eemal ja annad korraldusi kaugjuhtimise teel.
-
Tagurdamisel tuvastatud takistusega kokkupõrke vältimissüsteem
Ideaalne abiline parkimismajades. Kui tagurduskaamera või tagumised ultraheliandurid tuvastavad auto taga mõne takistuse, ilmub ekraanile hoiatus ja süsteem rakendab vajadusel pidurid tööle.
Digitaalne tahavaatepeegel
Naudi täiuslikku nähtavust auto taha. Kui digitaalne tahavaatepeegel on sisse lülitatud, kasutab see spoilerisse paigaldatud kaamerat, et näidata peeglis reaalajas vaadet tavapärasest palju laiemale alale. |
Esiklaasinäidik
Täiustatud esiklaasinäidik juhatab sind turvaliselt läbi maailma, näidates otse sinu vaateväljas virtuaalset teavet, nt sõidujuhiseid ja hoiatusi, ilma et peaksid pilku kordagi teelt ära keerama. |
Sõltumata sõidukis olevatest juhiabisüsteemidest vastutab juht alati liikluse jälgimise ja sõiduki käsitsemise eest. Erinevad tegurid, nt teekattemärgistus, tee- või ilmastikutingimused, võivad juhiabisüsteemide toimimist piirata.
Jõudlus
Naerata, sest see saab olema nii hea
Iga sõit, mille sportmudeliga IONIQ 5 N ette võtad, tõstab sinu dopamiinitaseme uutesse kõrgustesse. Oma südamelööke kiirendava suutlikkusega, mis allub täielikult sinu kontrollile, kehtestab see „õnnemasin“ suure jõudlusega elektrisõidukitele uued standardid. Lihtsalt naudi!
-
Võidusõiduks valmis
-
Kurvides kihutaja
-
Igapäeva sportauto
Uuel tasemel N-suutlikkus
Lisa oma igapäevasõitudele ja võistlusrajal veedetud nädalavahetustele põnevust ja hoogu sooritusvõimega, mis ületab kõik sinu ootused. Kasutades meie mootorispordi jaoks välja töötatud tehnoloogiaid ja elektriliste Rolling Lab-ideemudelite pikaajalise arendustöö kogemusi, tõstab IONIQ 5 N meie N-suutlikkuse täiesti uuele elektrilisele tasemele.
Suurim kiirusMine stardijoonele ja lase tal minna. Saavutades tippkiiruseks 260 km/h, on see elektriauto kui loodud selleks, et saaksid oma sisemisele võidusõitjale senikogematut närvikõdi pakkuda. |
Jõuline pöördemomentIONIQ 5 N suure jõudlusega elektrimootorid pöörlevad kiirusega kuni 21 000 p/min, andes sinu käsutusse tervelt 650 hobujõudu koos sõidurõõmust pakatava 770 Nm pöördemomendiga, kui N Grin Boost on sisse lülitatud. |
Silmapilkne kiirendusNaer on parim ravim! Kiirendades nullist sajani vaid 3,4 sekundiga, paneb see võimas õnne allikas su südame iga kord rõõmust hüppama. |
Kahe mootoriga nelikvedu koos rallisõidust inspireeritud juhitavusega
IONIQ 5 N on varustatud autoralli maailmameistrivõistlustest inspireeritud integreeritud ja tugevdatud veotelgedega nii ees kui taga, et taluda paremini elektrimootorite jõulist pöördemomenti, vähendades samal ajal oma 21-tolliste sepistatud alumiiniumvelgedega vedrustamata massi.
Elektrooniline piiratud libisemisega diferentsiaal
Tagasilla elektrooniline piiratud libisemisega diferentsiaal parandab võimsuse jaotumist vasak- ja parempoolsete rataste vahel. See võimendab pöördemomenti 1800 njuutonmeetrini, tagab kiirema ja paremini kontrollitud reageerimise ning seeläbi optimaalse jõudluse. |
-
Kere ja šassii
Tugevdatud kere ja šassii
IONIQ 5 N kerekarkass on tehtud jäigemaks, kasutades selleks 42 täiendavat keevituspunkti ja tavapärasest 2,1 meetrit enam liimitud ühendusi. Lisaks on tugevdatud mootori ja aku kinnitusi ning külgsuunalise jäikuse parandamiseks on täiustatud ka eesmist ja tagumist abiraami.
-
Roolisüsteem
Täiustatud roolisüsteem
Jäikuse ja roolimisreaktsiooni parandamiseks tugevdati roolisammast. Hammaslatile paigaldatud mootorajamiga roolivõimendi läbis aga erihäälestuse, mis suurendas selle pöördemomenti ja ülekandesuhet ning parandas roolimisel saadavat tagasisidet.
N-režiim pöördemomendi jaotamiseks
Valides režiimi N Torque Distribution, saad muuta pöördemomendi jaotust esi- ja tagatelje vahel, reguleerides seda 11-astmelisel skaalal. |
N-režiim driftimise optimeerimiseks
Sõidurežiim N Drift Optimizer aitab säilitada driftimisnurka, tasakaalustades auto mitmete reaalajas reageerivate süsteemide tööd ning kasutades vajadusel elektroonilise stabiilsuskontrolli ja veojõu kontrollsüsteemi abi. |
N-pedaal
Sõidurežiim N Pedal on loodud lisateravuse saavutamiseks kurvidesse sisenemisel, parandades mootori reaktsiooni, et teha kurvide läbimine kiiremaks ja põnevamaks. Regeneratiivpidurdamise intensiivsust ja mootori reageerimist saab 3-astmeliselt muuta. |
Sõidurõõm, millele ei leidu võrdset
Tasakaalustades ringrajaväärilist sõidudünaamikat ja välkiirelt reageerivat võimsust mugavate igapäevasõitudega tööle ja koju, on see tõepoolest suurepärane igapäeva sportauto. Loodud selleks, et iga hetk rooli taga lisaks elule vürtsi ja tooks N-naeratuse näole.
Sa tunned seda jõnksatust
N e-Shift-tehnoloogia imiteerib tavaauto käiguvahetusi, kontrollides mootori pöördemomenti, ning seda saadavad N Active Sound+-süsteemist kostvad käiguvahetusele iseloomulikud hääled. Ja loomulikult tagab see ka täpse ja interaktiivse juhtimiskogemuse. |
Lase tal minna ja naudi
Kui kaamera on tuvastanud topeltkurvide eest hoiatava liiklusmärgi, soovitab funktsioon N Road Sense automaatselt sisse lülitada N-režiimi, et sinu sõidunaudingut veelgi suurendada. |
Maksimaalne ringrajasuutlikkus tipptasemel tehnoloogiatega
Võistlusrajal toetavad sind mitmed põnevust ja sõidurõõmu suurendavad tipptehnoloogiad. Iga ring IONIQ 5 N rooli taga tõstab pulsi üha kõrgemale, tuues ikka ja jälle klassikalise N-naeratuse näole.
Hyundai kõige võimsam pidurisüsteem koos tipptasemel rehvidega
Hyundai on optimeerinud IONIQ 5 N pidurisüsteemi vasaku jalaga pidurdamiseks. Ette on paigaldatud 400 mm pidurikettad koos neljakolviliste monoplokk-pidurisadulatega ning taha 360 mm pidurikettad. Lisaks tagab optimeeritud õhuvoog tõhusama jahutamise.
IONIQ 5 N on varustatud ülihea haarduvusega 275/35R21 Pirelli P-Zero rehvidega, mis parandavad juhitavust ja sõiduomadusi ning tagavad parema pidamise võistlusrajal. |
N Brake Regen – täiustatud regeneratiivpidurdamise süsteem
Regeneratiivpidurdamise süsteemi, mis aeglustab elektrimootorite abil auto liikumist, kasutatakse tavaliselt aku laadimiseks. IONIQ 5 N puhul on aga sellele antud pisut teine ülesanne – suurendada pidurdustõhusust.
Tulemuseks on süsteem, mille suurim aeglustusjõud on 0,6 G – see on parim näitaja kogu tööstusharus. See vähendab pidurdusjõu kadumise ohtu ja tagab juhile märkamatu sujuva ülemineku regeneratiivpidurdamiselt hüdraulilistele tavapiduritele või vastupidi. |
Elektrooniliselt reguleeritav vedrustus
Vedrustuse jäikust reguleeritakse vastavalt sõidurežiimile automaatselt. Tänu täiustatud tagarataste amortisatsioonile ja vedrustusele (vedrud, amordid, puksid jne) on tagatud kiire ja vahetu reageerimine. |
Stardiabi süsteem N Launch Control
Alusta sõitu nagu professionaalne võidusõitja. Stardiabi süsteem aitab saavutada paigaltvõtul maksimaalse kiirenduse (0–100 km/h 3,40 sekundiga) kolmel eri haardumistasemega teekattel. |
Sõidurežiim N Race
Seadista võimsus ja aku temperatuur soovitud sõidustiili jaoks optimaalsele tasemele. Saad teha valiku 2 eri variandi vahel: Sprint maksimaalse võimsuse saavutamiseks lühikestel distantsidel või Endurance piiratud võimsusega pikemate vahemaade läbimiseks. |
Temperatuuridel alla 7 ºC võivad tipptasemel sooritusvõimega suverehvid põhjustada mõõdukat müra.