CUPRA triumfeeris selleaastasel Kuldse Rooli auhinnagalal suurelt. Hispaania sportlik autobränd tähistas kolmikvõitu, olles edukaim ühel tähtsaimal ülemaailmsel võistlusel, mida korraldatakse autotööstuses.
CUPRA Leon võitis „Väike keskautode“ kategooria, samal ajal, kui CUPRA Born, brändi esimene täiselektriline mudel, tuli esimeseks „Väike kesk elektriautode“ kategoorias. Ja et triumf oleks täiuslik, saavutas 390-hobujõuline CUPRA Formentor VZ5 esikoha „Linnamaasturite“ klassis.
Parim „Linnamaastur“
CUPRA Formentor VZ5 seisis SUV kategoorias silmitsi tiheda konkurentsiga. Esimeses voorus said žürii liikmed hääletada 17 auto poolt, mis esindasid 12 erinevat marki, kusjuures kolm paremat kindlustasid finaalikoha Kirde-Saksamaal Lausitzringi ringrajal. Seal avaldas kõigi aegade võimsaim CUPRA muljet oma 2,5-liitrise viiesilindrilise mootoriga, mille võimsus on 287 kW (390 hj) ja maksimaalne pöördemoment 480 Nm. Võidule aitasid CUPRA Formentor VZ5 puhul kaasa ka disain, interjöör, ohutus ja tehnilised omadused.
Parim „Väike kesk elektriauto“
See kategooria näitas, kuidas CUPRA Born nihutab värske impulsina piire. Esimene 100% elektrisõiduk pakub emotsionaalset disaini ja hetkelist jõudlust, esitades samal ajal väljakutse status quo'le.
"Usume, et elektrisõidukid ei tohiks olla igavad. Sel põhjusel oleme välja töötanud tugeva CUPRA iseloomuga auto, mis tõestab, et elektrifitseerimine ja jõudlus sobivad ideaalselt kokku,” ütles CUPRA teadus- ja arendustegevuse asepresident dr Werner Tietz. „CUPRA Born on kaubamärgi esimene 100% elektriline mudel ja impulss elektrisõidukite sektoris. See juhib kaubamärgi laienemist uutele turgudele, pakkudes uusi ärimudeleid ja tähistab tohutut nihet selles valdkonnas. CUPRA Born on mängu muutev sõiduk; keskkonnateadlik, kuid oma olemuselt dünaamiline ja põnev.“
Parim „Väike keskauto“
CUPRA Leon on esimene auto, millel on CUPRA märk ja see seab oma segmendis uued standardid disaini, ühenduvuse ja ohutuse osas. “Auto Bildi” lugejad said selles kategoorias valida lisaks Leonile 11 mudeli vahel, millest Lausitzringi ringraja finaali pääses vaid kolm – ja kus CUPRA Leon võitis asjatundliku žürii südamed.
"Olen koos Wayne'iga üks CUPRA kaubamärgi kaasasutajatest ja need 3 aastat on olnud hullumeelne teekond," ütles CUPRA strateegia, äriarenduse ja operatsioonide direktor Antonino Labate. "Me esindame siin kogu CUPRA hõimu, progressiivse mõtteviisiga mässuliste rühma, kes armastab vaidlustada status quo'd, pannes juhtuma uskumatuid asju. CUPRA Leon või, nagu meile meeldib seda nimetada, Leonide kuningas, aitab meil võita ka kõige nõudlikuma autohuvilise enda poole, kasvatada kaubamärki ja viia oma sõidukid veelgi laiema publikuni.“