Edumeelne tehnoloogia
Mugava ligipääsuga pakiruum
Kerg- või täishübriid
AllGrip-nelikveosüsteem
Ülevaade
Uus Suzuki Vitara. Legend SUV-turusegmendis
See legendaarne SUV on turul olnud juba üle 30 aasta. Vitara uusim versioon paistab silma oma jõulise silueti, hea manööverdusvõime, mugavuse ning südikusega ka väljaspool asfaltteid.
Konkurentsivõimeline turvavarustus
2015. aastal sai Vitara Euro NCAPilt hindeks maksimaalsed viis tärni, kuid tänaseks on NCAPi kokkupõrketestid muutunud veelgi rangemaks. Karmis konkurentsis püsimiseks on autosse paigaldatud radari ja kaameraga pidurdusabisüsteem ning sisekaamera, mis jälgib väsimuse ja tähelepanu hajumise tuvastamiseks juhi silmi ja nägu.
Samuti kuulub varustusse isekohanduv kiirushoidik, sõidurajal püsimise abisüsteem ja liiklusmärkide tuvastustarkvara.
Kerg- või täishübriid
Tänu Suzuki Vitara hübriidsüsteemile võid arvestada väiksema kütusekulu ja heitkogusega. Valiku saad teha kahe jõuallika vahel:
|
Reisi muretult kaugemale
Koos Vitaraga saad kasutada oma telefonis rakendust Suzuki Connect, mis laseb sul oma sõidukil alati pilku peal hoida. Kui viibid oma Vitarast eemal, hoiatavad sind spetsiaalsed turvateated, kui sinu auto peaks kindlaks määratud piirkonnast lahkuma või see käivitatakse ebatavalisel ajal. Lisaks pole sul vaja enam meeles pidada, millal on aeg autoga hooldusse minna – rakendus saadab sulle selle kohta ise meeldetuletuse.
Suzuki Vitaral on 3-aastane 100 000 km läbisõidupiiranguga garantii, mida saab pikendada 5 aastani ja läbisõiduni 150 000 km.
Välimus
Jõuline linnamaasturi stiil
Vitaral on agressiivse ilmega läikivmust esivõre, jõuliste kumerustega esiporitiivad, kitseneva kujuga LED-esituled ja kõrge vööjoon – tõelise maasturi stiilis väliskujundus. Pilkupüüdvale tervikule lisavad dünaamilisust 17-tollised valuveljed.
Tuled
Eristuvad LED-esituled tagavad hea nähtavuse ja parandavad sõiduohutust. LED-päevatuled on paigutatud stiilselt vertikaalasendisse.
Tagaspoiler
Suzuki Vitara on tehtud varasemast praktilisemaks ning saanud tänu uuele tagaspoilerile sportlikuma ilme. See aitab vähendada õhutakistust ning vältida mustuse ja lume kogunemist tagaklaasile.
Siseruum
Disain, mis suurendab sõidurõõmu
Juhtseadmete ergonoomiline paigutus teeb need lihtsalt ja mugavalt kasutatavaks, hästi nähtavad mõõdikud ja ülevaatlikud diginäidikud lasevad aga hõlpsalt eri seadeid muuta ning vaid ühe pilguga end auto seisundit puudutavate andmetega kurssi viia.
Värviekraaniga näidikuplokk
Näidikuploki keskel asub 4,2-tolline värviline infoekraan, mis näitab reaalajas teavet sõiduki käitumise ja seisundi kohta – siin on näha kasutatavad sõidurežiimid, mootori võimsus ja pöördemoment, hübriidsüsteemi energiavool, isekohanduva kiirushoidiku püsikiirus, tuvastatud liiklusmärgid ja palju muud. |
9-tollise ekraaniga heli- ja navigatsioonisüsteem
Süsteem toetab ühendust sinu nutitelefoniga USB ja WiFi® kaudu, võimaldades kasutada erinevaid rakendusi Apple CarPlay ja Android Auto™ vahendusel. Lisaks AM- ja FM-raadiole saad kuulata muusikat ja rääkida telefoniga ka Bluetooth®-ühenduse kaudu.
9-tolline ekraan ei kuulu kõikide mudeliversioonide põhivarustusse. |
Hoia kõikjalt oma autoga sidet
Suzuki Connect on nutitelefoni rakendus ja teenustepakett, mis võimaldab jälgida autot ka siis, kui viibid sellest kaugel eemal.
Esimesed 36 kuud alates registreerimise kuupäevast tasuta. |
Mugava ligipääsuga pakiruum
Lai ja madala lävega tagaluugi ava lihtsustab pagasi peale- ja mahalaadimist. Pakiruum on varustatud kattega, mis hoiab sinu asjad turvaliselt võõraste pilkude eest varjul. Kui aga vajad ruumi suuremate või pikemate esemete transportimiseks, saad suhtes 60/40 kaheks jaotatud tagaistme seljatoe ettepoole kokku klappida ja sel moel pakiruumi veelgi mahukamaks muuta.
Katuseluugiga panoraamkatus
Katuseluugiga panoraamkatuse siseküljel asub liuguv päikesevari, mille saab koos katuseluugiga avada, et ilusa ilmaga autosse värsket õhku ja lisavalgust lasta.
Katuseluugiga panoraamkatus on saadaval valikvarustusena.
Tehnika
Suurepärane sooritusvõime igal maastikul
Mis puudutab sooritusvõimet, siis pakub Vitara rohkelt võimalusi, kuidas igal maastikul täielikku liikumisvabadust nautida. Vitara nelikveosüsteem AllGrip Select laseb valida sobivaima sõidurežiimi ning täis- või kerghübriidsüsteem aitab säästa kütust, parandades samal ajal kiirendusvõimet.
Vitara on saadaval nii esi- kui ka nelikveolisena.
Täishübriid
Täishübriidversiooni 1,5-liitrine bensiinimootor Dualjet pakub suurt kütusesäästu koos väikese heitkogusega ning jõulist pöördemomenti kogu pööretevahemikus, tagades sujuva ja võimsa kiirenduse. Hübriidsüsteem koosneb mootorist-generaatorist, 140 V liitiumioon-akuplokist ja 6-käigulisest AGS-automaatkäigukastist. |
48 V kerghübriid
1,4-liitrise Boosterjet-mootori otsesissepritsesüsteem säästab kütust, suurendades samal ajal võimsust, vahejahutiga turbolaadur suurendab aga pöördemomenti madalatel pööretel. Kerghübriidsüsteemi kuulub integreeritud käiviti-generaator ja suurepärase laadimisjõudlusega 48 V liitiumioon-akuplokk, mis tagab tõhusa toitevarustuse. Kerghübriid on varustatud 6-käigulise käsikäigukastiga. |
Neli juhi poolt valitavat režiimi
Nelikveosüsteem AllGrip Select laseb teha valiku nelja eri sõidurežiimi vahel, keerates vajutatavat pöördlülitit keskkonsoolis. Tehtud valik on kohe seejärel näha näidikuploki keskel asuval värvilisel infoekraanil.
Ohutus
Edumeelne tehnoloogia
Vitara on varustatud mitmete täiustatud turva- ja juhiabisüsteemidega, mis aitavad teel olles kaitsta nii juhti kui ka kõiki kaassõitjaid. Vihmasensor, automaatsed esituled ja kaugtulede automaatlülituse süsteem teevad sõidu lihtsaks ja mugavaks.
Radari ja kaameraga pidurdusabisüsteem
Süsteem tuvastab millimeeterlaineradari ja monokulaarkaamera abil otse või diagonaalselt auto ees asuvaid sõidukeid, mootorrattaid ja jalakäijaid. Kokkupõrkeohu tekkimisel annavad nähtavad ja kuuldavad hoiatused sellest juhile märku. Kui juht pidurdab liiga nõrgalt, hakkab automaatselt tööle hädapidurivõimendi, aidates liikumist otsekohe aeglustada. Kui kokkupõrge muutub veelgi tõenäolisemaks, suurendab süsteem pidurdusjõudu veelgi, et löögijõude vähendada ja kokkupõrke tagajärgi leevendada. |
Isekohanduv kiirushoidik
Süsteem mõõdab sõidu ajal kaugust ees liikuva sõidukini, kasutades millimeeterlaineradarit ja monokulaarkaamerat. Kui soovitud pikivahe on kindlaks määratud, kiirendab või aeglustab süsteem selle hoidmiseks automaatselt. Kui tee auto ees on tühi, hoiab kiirushoidik kiirust, millega auto liikus lüliti vajutamise hetkel.
AGS-käigukastiga mudelites lülitub süsteem välja, kui auto peatub. Käsikäigukastiga mudelites lülitub süsteem välja, kui auto liigub kiirusega umbes 30 km/h või alla selle. |
Kaugtulede automaatlülitus
Kui esituled on lülitatud kaugtuledele ja süsteem tuvastab eespool vastutuleva või samas suunas liikuva sõiduki või auto jõuab hästi valgustatud piirkonda, lülituvad esituled automaatselt ümber lähituledele. Kaugtuled lülituvad uuesti sisse niipea, kui eespool enam teisi sõidukeid ei ole või jõutakse halvasti valgustatud ümbrusse.
Süsteem töötab ainult kiirustel üle 40 km/h. |
Parkimisandurid
Kas parkimine kitsastel linnatänavatel või kaubanduskeskuste juures tekitab stressi? Enam pole vaja muretseda! Vitaral on esi- ja tagakaitserauas kokku kaheksa ultraheliandurit, mis tuvastavad parkimise ajal takistusi ja hoiatavad sind helisignaalidega, kui oled mõnele neist liiga lähedale jõudnud.
Ei kuulu kõikide mudeliversioonide põhivarustusse.